نوشته شده توسط : siina

آنلاین سازی آموزش و یادگیری

هرچه که به جلو حرکت می کنیم اثرات پیشرفت تکنولوژی را بر جنبه های گوناگون زندگی خود بیشتر احساس می کنیم. امروزه با گسترش سطح پوشش اینترنت و خدمات آنلاین ، فضایی ایجاد شده است که اکثر افراد تمایل دارند که کارهای روزمره خود را به وسیله اینترنت به انجام برسانند. مبحث آموزش یکی از نمونه هایی است که با گذر زمان تغییرات بسیاری را به خود دیده است. این امکان برای موسسات و مراکز آموزشی وجود دارد که با طراحی سایت آموزشی ، سطح خدمات رسانی خود را ارتقا دهند.

اقدام برای طراحی وب سایت اختصاصی مزایای بسیاری را به دنبال خواهد داشت. برای مثال یک آموزشگاه زبان را در نظر بگیرید. در صورتی که این موسسه قصد داشته باشد که به روش معمول به فعالیت خود ادامه دهد، تنها این امکان را دارد که به منطقه اطراف خود خدمات رسانی کند، همینطور تعداد افراد محدودی را می تواند جذب کند. مسئله دیگر مربوط به زمان می شود. این موسسه تنها در ساعات اداری قادر به پاسخگویی می باشد و برای تبلیغات برند خود نیز با محدودیت روبرو خواهد بود.

در طرف مقابل آموزشگاهی که برای طراحی وب سایت آموزشی خود اقدام کرده است براحتی می تواند کاربران بسیاری را از اقسا نقاط کشور جذب نمایند ، فیلم های آموزشی خود را درون وب سایت بارگذاری کرده و امکان دریافت آن را برای کاربران خود با دریافت هزینه ای معین قرار دهند ، در هر ساعت از شبانه روز امکان ثبت نام برای درخواست کنندگان را مهیا سازند ، براحتی برند خود را تبلیغ نمایند و فعالیتشان را گسترش دهند ، در هزینه های خود صرفه جویی کنند و در آخر به درآمد بسیاری دست یابند.

آنلاین سازی آموزش و یادگیری یکی از مهمترین نیازهای امروزی مردم جامعه می باشد و با گذر زمان برگزاری کلاس های آموزشی و جلسات رفع اشکال بصورت فراگیر درخواهد آمد. دیگر نیازی نیست که کاربران با صرف زمان و هزینه ای بسیار به صورت حضوری در کلاس های آموزشی قرار داشته باشند، با مراجعه به وب سایت آموزشگاه آنلاین می توانند از جدیدترین مباحث اطلاع یابند و هر فیلم آموزشی و یا فایل صوتی که نیاز دارند را دریافت نمایند. همنیطور این امکان برای سایت های آموزش آنلاین وجود دارد که آزمون های خود را نیز بصورت اینترنتی برگزار نمایند.

با توجه به مواردی که اشاره شد ، موسسات آموزشی با استفاده از این فرصت به وجود آمده و پرداخت هزینه طراحی سایت آموزشی خود می توانند در هر لحظه و مکان در دسترس کاربران قرار گیرند و خدمات خود را بصورت آنلاین و با کیفیتی به مراتب بهتر ارائه نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siina

طراحی وبسایت شروعی برای حرفه ای شدن

با گسترش اینترنت و خدمات آنلاین بسیاری از کارهای گذشته که نیاز بود با صرف زمان و هزینه ای بسیار بصورت حضوری انجام گیرد، امروزه براحتی در کمترین زمان بشکل آنلاین انجام می شود. مردم تمایل دارند که اکثر کارهای خود را بصورت اینترنتی به انجام برسانند. از این جهت کسب و کارهای گوناگون می بایست با توجه به این نیازها و شرایط روز بازار، تغییراتی را در نحوه ارائه خدمات خود انجام دهند. طراحی سایت اختصاصی متناسب با نوع فعالیت و نیازهای یک کسب و کار می تواند بهترین گزینه باشد.

امروزه فعالیت در فضای اینترنت بصورت یک پیش نیاز برای موفقیت بسیاری از کسب و کارهای گوناگون شده است. مشتریان علاقه ندارند که زمان و هزینه بسیاری را صرف جابه جایی در نقاط مختلف شهر کنند، آنها علاقه دارند که با مراجعه به وب سایت ارائه دهنده خدمات محصولات را مشاهده کنند، قیمت ها را مقایسه کرده و اطلاعات کاملی را بدست آورند. سپس با بررسی که انجام می دهند اقدام به در خواست برای یک نوع سرویس یا خرید محصول می نمایند.

باید به این نکته توجه داشت که طراحی سایت در واقع یک نوع سرمایه گزاری بسیار مناسب برای فعالیت مشاغل می باشد. با اینکار دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی جهت تبلیغات و بازاریابی نمی باشد. وب سایت شما در هر لحظه و بدون توجه به موقعیت مکانی کاربران در دسترس آنان می باشد و شما این شانس را دارید که نسبت به رقبایی که برای اینکار اقدامی نکرده اند به موفقیت بیشتری دست یابید. با استفاده از وبسایت شخصی خود می توانید برند و محصولات خود را معرفی نمایید، امکان فروش اینترنتی را داشته باشید، از سرتاسر نقاط کشور مشتری جذب نمایید و کسب و کارتان را توسعه دهید.

شما برای اینکه بتوانید در این شرایط بازار به موفقیت در کسب و کارتان دست یابید و مشتریان بسیاری را جذب کنید نیازمند بروز کردن شیوه کسب و کارتان می باشد. با طراحی سایت حرفه ای می توانید در مدت زمان کمی به اهدافتان دست پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siina

آشنایی با نسل جدیدی از کفپوش ها

در بیشتر مواقع در هنگام ساختمان سازی برای کف محیط از کفپوش هایی نظیر سنگ و یا سرامیک استفاده می کنند. مدتی است که نوع جدیدی از کفپوش ها در بازار بسیار طرفدار پیدا کرده. این محصول کفپوش لمینت می باشد. لمینت ها در واقع شکلی ساختگی و مصنوعی از پارکت های چوبی هستند.

این محصول از چند لایه چوب فشرده شده و مغزی hdf تولید می شود. بر روی سطح خارجی آن لایه ای جهت محافظت در مقابل رطوبت و ضربه قرار میگیرد. لایه رویی و قابل مشاهده نیز از طرح های بسیار جذابی از چوب تشکیل شده است.

از مزیت های لمینت کف می توان به تنوع بی نظیر رنگ و طرح، مقاومت بالا در برابر ضربه و سائیدگی، ضد آب بودن آن و قابلیت شستشو راحت، نصب آسان و در آخر قیمت مناسب اشاره کرد.

لمینت ها در مقایسه با کفپوش سنگ و سرامیک زیبایی بیشتری دارند و براحتی با سایر اجزای دکوراسیون ساختمان هماهنگ می شوند. همینطور از لحاظ قیمت نیز اقتصادی می باشند. در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مثل شرکت ها و ادارات، بدون نگرانی می توان از این محصول استفاده کرد.

با توجه به ساخت داخل و یا خارج بودن لمینت و همینطور کیفیت مواد بکار رفته و طرح های آن، قیمت پارکت لمینت مشخص می شود. این محصول به مراتب قیمت بسیار کمتری نسبت به پارکت های چوبی دارد و زیبایی خیره کننده ای را به محیط ساختمان می بخشد.



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siina

عوامل موثر در هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

امروزه گوشی های هوشمند به یک بخش جدانشدنی از زندگی اکثر ما تبدیل تبدیل شده اند. جذبیات در هنگام استفاده ، پاسخگویی به بسیاری از نیاز های مختلف و راحتی در استفاده از عوامل موثر این اتفاق بوده است. با گوشی های همراه این امکان وجود دارد که به راحتی کارهایی نظیر انجام خدمات بانکی، خرید محصولات مختلف، استفاده از برنامه های آموزشی، استفاده از تاکسی اینترنتی و موارد بسیاری دیگر را با صرف کمترین زمان انجام دهیم. هرچه که به جلو پیش می رویم بر تعداد افرادی که تمایل دارند تا کارهای روزانه خود را با موبایل خود انجام دهند بیشتر می شود. همین موضوع باعث ایجاد یک فرصت بسیار مناسب برای کسب و کارهای گوناگون شده است تا برای طراحی اپلیکیشن موبایل اختصاصی خود اقدام کنند. اما اولین سوالی که برای این دسته از افراد پیش می آید هزینه ساخت اپلیکیشن می باشد.

این موضوع به موارد بسیاری بستگی دارد. در اینجا به 3 مورد اصلی و تاثیرگزار اشاره خواهیم کرد. مورد اول به پلتفرم و سیستم عاملی مربوط می باشد که قصد دارید برای آن اپلیکیشن خود را ارائه دهید. بطور معمول گوشی های موجود در بازار کشور ما از دو سیستم عامل اندروید و ios تشکیل شده اند.هزینه طراحی اپلیکیشن برای ios نسب به اندروید بیشتر می باشد. دلیل آن کمتر بودن متخصصین توسعه دهنده برنامه برای سیستم عامل ios و دستمزد بیشتر آنها، همینطور هزینه بیشتر تجهیزات ساخت و توسعه برای این پلتفرم می باشد.

مورد دیگر مربوط به طراحی اختصاصی و استفاده از انیمیشن های ویژه می باشد. این موضوع شامل رابط کاربری و توجه به تجربه کاربر به هنگام استفاده از اپلیکیشن و راحتی آن می باشد. مورد آخر نیز که تاثیر بسیاری در افزایش قیمت خواهد داشت، امکانات ویژه و منحصر به فردی خواهد بود که در اپلیکیشن شما لحاظ خواهد شد. امکاناتی نظیر استفاده از دوربین موبایل و دسترسی به گالری، امکان چت آنلاین ، قابلیت ثبت نام برای کاربران و داشتن پروفایل کاربری پیشرفته، استفاده از gps برای تعیین مسیر، استفاده از سنسورهای گوشی نظیر ژیروسکوپ و مواردی از این قبیل بر هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید و ios تاثیر خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: هزینه ساخت اپلیکیشن , هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید , هزینه طراحی اپلیکیشن , قیمت طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siina

مزایای آنلاین کردن کسب و کار

امروزه یکی از پیش نیازهای لازم برای موفقیت هر کسب و کاری ، فعالیت در فضای اینترنت و ارائه خدمات بصورت آنلاین می باشد. تعداد قابل توجهی از مردم تمایل دارند که کارهای روزانه خود را به وسیله استفاده از خدمات آنلاین انجام دهند. دلیل اصلی آن صرفه جویی در زمان و هزینه های آنان می باشد. با توجه به این موضوع تعداد بسیاری زیادی از مشتریان به صورت آنلاین تمایل به خرید کردن دارند و اگر بخواهیم به نیازهای آنان چشم پوشی کنیم، سود بسیار زیادی را از دست خواهیم داد و دیگر شانس توسعه کسب و کار خود را نخواهیم داشت. از نمونه اقدام های مناسب برای آنلاین سازی کسب و کار، طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد.

طراحی سایت فروشگاه باعث شناخته شدن خدمات ما در فضای اینترنت و معرفی محصولاتمان خواهد شد. دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی جهت تبلیغ و بازاریابی نخواهد بود، فروشگاه آنلاین براحتی از پس اینکار بر خواهد آمد. با توجه به همین موضوع باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان نیز می شود. از مزیت های فوق العاده آن می توان به امکان فروش محصولات بصورت 24 ساعته اشاره کرد. کاربران در هر جایی که حضور داشته باشند براحتی این امکان را دارند که به وب سایت مراجعه نمایند و خریدهای خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهند.

ساخت فروشگاه اینترنتی علاوه بر ارائه دهندگان خدمات برای کاربران نیز مزیت های بسیاری را به همراه خواهد داشت. از نمونه های آن می توان به امکان مقایسه محصولات از نظر قیمت و ویژگی هر کدام، مشاهده تصاویر کالاها و جزئیات هریک، خواندن سایر نظرات کاربران، استفاده از تخفیفات اینترنتی، صرفه جویی در زمان خود و کاهش هزینه ها اشاره کرد.

آنلاین کردن کسب و کار همانطور که اشاره شد فواید بسیاری را به همراه خواهد داشت و به گونه ای مشابه یک سرمایه گزاری هوشمندانه برای توسعه کسب و کار می باشد. در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی پرداخت می کنید به سود بسیاری دست می یابید و در مدت زمان کوتاهی هزینه ها جبران خواهد شد. این تصمیم به شما بستگی دارد که قصد دارید به روش سنتی به فعالیت خود ادامه دهید و یا اینکه با یک تصمیم گیری هوشمندانه باعث رونق کسب و کارتان شوید.



:: برچسب‌ها: طراحی فروشگاه اینترنتی , قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی , هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد