نوشته شده توسط : siina

کفپوش pvc چه ویژگی هایی دارد؟

مدتی است که کفپوش های سنگ و سرامیک جای خود را به کفپوش های دیگری نظیر لمینت و کفپوش pvc داده اند. کفپوش های پی وی سی از جنس مواد درجه یک پلاستیکی می باشند. در طرح هایی به شکل چوب طبیعی ساخته می شوند و مقاومت بسیار بالایی دارند. از ویژگی های بارز آنها می توان به مقاومت کامل در برابر رطوبت و ضربه ، نصب سریع و آسان ، قیمت مناسب و در نهایت زیبایی بسیار آنها اشاره کرد.

قیمت کفپوش پی وی سی به عواملی همچون برند تولید کننده ، جنس بکار رفته ، ضخامت و طرح و رنگ آن بستگی خواهد داشت. این محصول براحتی با سایر دکوراسیون محیط هماهنگ می شود و نگرانی بابت نظافت آنها وجود نخواهد داشت ، به علت اینکه براحتی با یک دستمال مرطوب تمیز خواهند شد.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siina

معرفی کفپوش های ایزوفام

کفپوش های لمینت امروزه محبوبیت بسیاری در میان مردم جهت استفاده در دکوراسیون داخلی ساختمان پیدا کرده اند. از دلایل اصلی آن می توان به تنوع بسیار بالای طرح و رنگ ، مقاومت عالی در برابر رطوبت و ضربه ، زیبایی خیره کننده و قیمت مناسب نام برد. یکی از معتبر ترین برند ها در این زمینه پارکت لمینت ایزوفام می باشد.

ایزوفام توانسته است تا در کنار اخذ استاندارد ملی ، گواهی نامه های معتبر اروپایی را نیز بدست آورد. لمینیت ها در رنگ های بسیار متنوع و جذابی تولید می شوند. براحتی قابلیت نصب دارند و نیازی به چسب برای اینکار وجود ندارد. همین موضوع باعث می شود که آسیبی به زمین وارد نشود. برای اطلاع از قیمت پارکت لمینت ایزوفام و خرید این محصول می توانید به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siina

انواع پرده های تزئینی با طرح های جذاب

انتخاب پرده رابطه مستقیمی با محیط و دکوراسیون دارد. اینکه چه پرده می تواند با محیط ما سازگارتر باشد و از چه رنگ و طرحی استفاده کنیم ، موردی است که می بایست قبل از خرید بررسی شده باشد. یکی از جددیترین مدل های پرده ، شید دو مکانیزم می باشد. این محصول از دو لایه مجزا از هم تشکیل شده است. لایه رویی شامل طرح های بسیار متنوع و جذاب می باشد و می توان با سایر اجزای محیط ست کرد. لایه عقبی نقش محافظ و کنترل نور را خواهد داشت. از این پرده در مکان های اداری و همینطور منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل دیگری از پرده ها که بیشتر در ادارات و شرکت ها استفاده می شود، پرده عمودی و یا همان لوردراپه می باشد. این محصول نسبت به سایر مدل ها قیمت بسیار کمتری دارد. از مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی و اشیای نوک تیز برخوردار است. رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی دارد و براحتی با محیط پیرامون خود تناسب پیدا می کند.

اما نوعی دیگری از پرده ها به نام پرده تصویری وجود دارد. این پرده قابلیت چاپ تصاویر مختلف و طرح های سفارشی را دارا می باشد. طرح های طبیعت ، گل و مناظر شهری بیشترین محبوبیت را دارند.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : siina

آنلاین سازی آموزش و یادگیری

هرچه که به جلو حرکت می کنیم اثرات پیشرفت تکنولوژی را بر جنبه های گوناگون زندگی خود بیشتر احساس می کنیم. امروزه با گسترش سطح پوشش اینترنت و خدمات آنلاین ، فضایی ایجاد شده است که اکثر افراد تمایل دارند که کارهای روزمره خود را به وسیله اینترنت به انجام برسانند. مبحث آموزش یکی از نمونه هایی است که با گذر زمان تغییرات بسیاری را به خود دیده است. این امکان برای موسسات و مراکز آموزشی وجود دارد که با طراحی سایت آموزشی ، سطح خدمات رسانی خود را ارتقا دهند.

اقدام برای طراحی وب سایت اختصاصی مزایای بسیاری را به دنبال خواهد داشت. برای مثال یک آموزشگاه زبان را در نظر بگیرید. در صورتی که این موسسه قصد داشته باشد که به روش معمول به فعالیت خود ادامه دهد، تنها این امکان را دارد که به منطقه اطراف خود خدمات رسانی کند، همینطور تعداد افراد محدودی را می تواند جذب کند. مسئله دیگر مربوط به زمان می شود. این موسسه تنها در ساعات اداری قادر به پاسخگویی می باشد و برای تبلیغات برند خود نیز با محدودیت روبرو خواهد بود.

در طرف مقابل آموزشگاهی که برای طراحی وب سایت آموزشی خود اقدام کرده است براحتی می تواند کاربران بسیاری را از اقسا نقاط کشور جذب نمایند ، فیلم های آموزشی خود را درون وب سایت بارگذاری کرده و امکان دریافت آن را برای کاربران خود با دریافت هزینه ای معین قرار دهند ، در هر ساعت از شبانه روز امکان ثبت نام برای درخواست کنندگان را مهیا سازند ، براحتی برند خود را تبلیغ نمایند و فعالیتشان را گسترش دهند ، در هزینه های خود صرفه جویی کنند و در آخر به درآمد بسیاری دست یابند.

آنلاین سازی آموزش و یادگیری یکی از مهمترین نیازهای امروزی مردم جامعه می باشد و با گذر زمان برگزاری کلاس های آموزشی و جلسات رفع اشکال بصورت فراگیر درخواهد آمد. دیگر نیازی نیست که کاربران با صرف زمان و هزینه ای بسیار به صورت حضوری در کلاس های آموزشی قرار داشته باشند، با مراجعه به وب سایت آموزشگاه آنلاین می توانند از جدیدترین مباحث اطلاع یابند و هر فیلم آموزشی و یا فایل صوتی که نیاز دارند را دریافت نمایند. همنیطور این امکان برای سایت های آموزش آنلاین وجود دارد که آزمون های خود را نیز بصورت اینترنتی برگزار نمایند.

با توجه به مواردی که اشاره شد ، موسسات آموزشی با استفاده از این فرصت به وجود آمده و پرداخت هزینه طراحی سایت آموزشی خود می توانند در هر لحظه و مکان در دسترس کاربران قرار گیرند و خدمات خود را بصورت آنلاین و با کیفیتی به مراتب بهتر ارائه نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()